هر چه می خواهد دل تنگت بگو...

دهنگ

همشهری عزیز شما میتونید در این قسمت آنچه را که در دل دارید(با رعایت اصول اخلاقی) مطرح نمایید....



نظرات شما عزیزان:

دوست
ساعت20:55---14 دی 1391
همشهریان عزیز مگه معلمان گرامی ما که تدریس میکنند هیچ نکته ضعفی ندارند که اصلاح شود.

مگه کارگران نکته ضعفی ندارند.

مگه مسافربران نکته ضعفی ندارند.

مگه کشاورزان نکته ضعفی ندارند.

مگه مدیران نکته ضعفی ندارند.

مگه کاسب ما نکته ضعفی ندارد.

اینها مگه از شهروندان نیستند چرا نکته ضعف اینها برملا نمیشود که به اصتلاح شما عملکرد بهتری داشته باشد.یا اینان نقشی در روستا ندارند یا همه اینها پاک وپاکیزه پاستوریزه اند.

حالا شروع کنید
پاسخ: سلام... همشهري محترم،ما دنبال ضعف نيستيم.


واقع بین
ساعت8:45---11 دی 1391
مطمئنی همه جز شما احمقن؟ میشه بگی کلمه احمق رو چند روز هست و از کی یاد گرفتی؟ حالا چرا عصبانی هستی؟ میدونستی که خیلی جوش آوردی؟ همین الآن برو چند تا لیوان آب سرد سرد بخور!!!

وام گیرنده (شرمنده)
ساعت9:55---8 دی 1391
من تحقیق کردم که دارم مینویسم


کسانی که مایلند برای خرید دستگاه شوک اورژانس کمکی بکند میتواند به آقای نبیل بستکی زاده مسئول پایگاه اورژانس دهنگ مراجعه نماید یا هر کدام از کارمندان اورژانس





این دستگه شوک برای شما وخوانواده شما ضروری است


ممکن است برای شما و وهمبستگان شما این دستکاه نیاز مبرم باشد قبل از اینکه پشیمان شوید





در جریان هستید که چقدر سکته های قلبی وجود دارد





فقط یک لحظه فکر کنید قلبی بایستد جزء او ن دستگاه چیز دیگری کارساز نیست چه حالی به شما دست میدهد





این برادر ما ضحمتهای خود رو کشیده حتی میتوانید با خود ایشان صحبت کنید





متاسفانه شما اهالی روستا عوض اینکه بخواهید کار خوبی رو انجام دهید جلو کسی که بخواهد کاری درست انجام دهد رو میگیرید
پاسخ: سلام... همشهری محترم،لطفا از آوردن نام افراد خودداری نمایید


neda
ساعت9:35---8 دی 1391
زمینها واگزار شده ایا خبر دارید
ازدستتون دررفت
شما حرف بزنید اونها کارشونو بکنن
شماها خود خوری کنید اونها حق شما رو بخورن
شما به سر کله هم بزنید اونا زیر پاتونو خالی میکنن
شماها خودتونو خراب کنید اونا شما رو له میکنن
و و و و و .....................

بیدار شید اگه میخواهید کاری بکنید هر چند کار از کار گذشته

افسوس.........


درخواست
ساعت8:38---7 دی 1391
سلام بر جناب یا جنابان حلف، شرح وظایف خیلی تکراری شده، ما رو در جریان خبرها و اتفاقات تازه روستا قرار بده. یعنی تو روستا هیچ کاری صورت تمیگیره؟
پاسخ: سلام.... همشهري محترم،انشاالله


شجاعت
ساعت9:40---30 آذر 1391
شجاعت به جه معناست؟بزدل چطور؟

مرد به کی میگویند؟ نامرد به کی؟

به کسی که رودر رو سخن گوید چه گویند؟کسی که پشت سر حرف میزند چی؟

گناه تا موقعی قابل بخشش است که همه گیر نشود یعنی به چشم مردم عادت کارهای روزمره نشود.

جرم وگناه بر چه کسی وارد میشود.بر انسان

چه کسی میتواند بگوید تا حالا جرم یا گناهی مرتکب نشده است .

انسان اگر گناه نکند انسان نیست بله معصوم است.پیامبران هستند که معصومند

یکی از صفات خداوند ستارالعیوب است خداوند خود عیبها رو می پوشاند .

عیبهای خود ودیگران را آشکار نکنید بزاری در خفا بماند تشویق به کارهای مثبت کنید.نکات منفی را به دیگران در خفا گوشزد نکنید نکات مثبت تقویت کنید.

از بنده ای که تو رو نمیشناسد نمیترسی از خدایی که حاضر وناضر است بترس.

پاسخ: سلام... همشهری محترم،ما نیز با نظر شما موافقیم.همواره بایست خدا را گواه بر اعمال خود بدانیم


عاشق دهنگ
ساعت1:22---29 آذر 1391
آبن همون دهنگى هست که همه انتظارشو داشتن اىن همون دهنگى هست که به تمام افراد با سوادش مىنازىد ىه جوان چجورى به اىن ادما اعتماد بکند و,,,

در جواب ندا
ساعت8:36---28 آذر 1391
خطاب به ندا: شما که میگویید افرادی از ترس به هر سوراخ سنبه ای فرار کرده اند چرا شما آقا از ترس نام زنانه را بر خود گذاشته ای و همچون زنان می ترسی و دهان به ناسزا داری.

موضوع زمین
ساعت14:30---27 آذر 1391
موضوع زمینهایی که قراره واگذار بشه و پولهای جمع آوری شده از مردم به کجا رسید؟

پولهای افرادی که واجد شرایط نیستن و زمین بهشون نمیرسه رو بر میگردنن؟

لطفأ اطلاع رسانی کنید. ممنون.
پاسخ: سلام... همشهري محترم،ما نيز همانند شما منتظر جواب مسولين هستيم.


علي
ساعت8:28---27 آذر 1391
لطفا مطالب جديد قرار دهيد
پاسخ: سلام... همشهري محترم،بزودي مطالب جديد قرار خواهيم داد


بدلان
ساعت18:31---25 آذر 1391
سلام حلف عزیز

به نظر میاد مثل گذشته اشتیاقی برای بروز رسانی مطالب ندارین. امیدوارم حاشیه هایی که در رابطه برای شما ایجاد می کنند در این امر تاثیرگذار نبوده باشد و راسخ تر از گذشته به فعالیت خود بپردازید. مطمئن باشید بنده و امثال بنده از فعلیت شما حمایت خواهیم کرد.
پاسخ: سلام... همشهري محترم،از ابراز لطف شما ممنونيم.


نمره بگیر -اگه خواستی .......هم بده
ساعت9:40---17 آذر 1391
به گزارش خبر گزاری رویتر بعضی دبیرها از فرست طلایی استفاده کرده وبابت نمرات درسی(پارتی)از دانش اموزان بابت نمره برای اخرسال برنامه ریزی کرده
اگه نمره کیلویی میخوای به ادرس .......

اخر سال نمره نخواهد داد
چیزی گفته شد شما شنیدید باور نکنید


فدا شده
ساعت1:36---16 آذر 1391
من وقتی این وبلاگ رو خواندم به حال کسی که 5 سال برای شماتلاش کرد تا بتوتند کیفیت ساختمانهای شما رو بالا ببرد افسوس خوردم وبه خودم گفتم باید به این اراجیف جواب بدم.
شما نمیدانید این آقا برای شما ومنطقه چه زحمتهایی کشیده . به یقین میگویم خیلی از شماها نسبت به این اقا ناراحتیهایی به دل داشته باشید به خاطر اینکه از قول شما سخت گیری میکنه ولی ایا این سختگیریها به نفع خودش خواهد بود یقیناٌ نه بلکه به نفع خود متقاضی بوده است فقط برای ایشان دلخوری به همرا داشته است
شما میدانید در این 5سال چند تبعه افغان را از این منطقه به خاطر اجرا نکردن اصول ساختمانی فراری داده.
ایا شما به اصول اجرایی ساختمان وارد نشدید
چه زحمتهایی برای شما کشید تا وام بلا عوض برای شما بگیرد
چه زحمتهایی کشید تا کیفیت ساختمانهای شما رو بالا ببرد تا این اندازه که ناظرین استان ومرکز فقط خونه هایی که تحت نظارت ایشان بود بازدید میکردند چون از کیفیت بالایی برخوردار بود.
شما میدانید به خاطر اقساتی که از جلو به شماها پرداخت میکرد چند بار مورد پیگیری قرار گرفت تا اندازه ای که به حراست استان کشیده شد ولی از شما دفاع کرد.
تا حالا شاکی نیامده بود که بگوید این اقا به خانه ای سر نزده کماکان که بعضی از ناظرین به جرات میتوانم بگویم حتی خونه شما رو بلد نیستند
میدانید برای واگزاری زمینها چه زحمتهایی کشیده.
اولا به حال ای برادرمون افسوس میخورم که در روستای شما باشد
ثانیا به حال شما افسوس میخورم که به چنین فرد مسئولی چنین تحمتهای روا بدارید.
افسوس بر شما


بدلان
ساعت18:16---11 آذر 1391
ارتباطی که شورای اسلامی شهر و روستا، بعد از انتخاب شدن باید با مردم داشته باشند. فلسفه ی وجودی این نهاد ایجاب می نماید که در کلیه ی امور می بایست ارتباط تنگاتنگ میان شورا و مردم وجود داشته باشد.طبق بند ج ماده 68 قانون تشکیلات و وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب 75/3/1 ، یکی از وظایف شورای اسلامی... تشکیل گردهمایی عمومی جهت ارائه ی گزارش کار و دریافت پیشنهاد ها و پاسخ به سوالات و جلب مشارکت و خودیاری مردم برای پیشبرد امور روستا حداقل دوبار در سال می باشد...حال صحبت این است شورای اسلامی دهنگ در زمان تصمیم گیری در مورد مسائل روستا تا چه اندازه به کسب نظر و مشورت از مردم اهمیت می دهند؟ درطول سال چندبار با حضور مردم تشکیل جلسه داده و چند بار گزارش کار به مردم ارائه می دهند؟
مردم شورای شهر را انتخاب نکرده اند که شورا بدون هیچ نظر خواهی از آنها، در امور مختلف تصمیم گیری کنند. باید بین شورا و مردم رابطه ای متقابل بوجود آید. بالا رفتن سواد اجتماعی مردم تا حد زیادی در گرو همین موضوع است.


فضول شناس
ساعت12:36---10 آذر 1391
مگه شما ها فضولید!؟
شورا و دهیار زحمت میکشن و اجازه دارن هر کاری دلشون بخواد بکنن و به کسی ربطی نداره.


ساعت20:48---9 آذر 1391
دلمون خوش بود که ..... و‎ ‎.... دست از کاراشون برداشته ومیخوان با مردم رو راست باشن، واسه همین اگه تاریخ 4 آذر رو نگاه کنید بعد از مسیج 3 آذر آقای دهنگی بهشون مرحبا گفتم، ولی حالا فهمیدم که اون مسیج فروش زمین ربطی به شورا و آقای دهنگی نداشته و زمین مربوط به یک نفر از همشهریامون به نام آقای ...... بوده که میخواسته به صورت مزایده ای زمینشو با مسیج به فروش برسونه و خبری از رو راستی وشفاف سازی ..... نیست، احتمالأ .... بازم کاراش رو در خفا مثل زمین کنار درمانگاه .... به افراد آشنا و اطرافیانش واگذار میکنه. ما رو باش که چه خوش خیال بودیم که میخوان با مردم رو راست باشن. واقعأ واسه همه مون متأسفم. از این که بهشون اطمینان پیدا کرده بودم حالم به هم میخوره.(زهی خیال باطل)
پاسخ:
سلام....
همشهري محترم ما بخشي از نظر شما را حذف،و به جاي آن......قرار داديم.

این نظر متعلق به غافلگیر است.


تنها
ساعت17:34---8 آذر 1391
من زن میخواااااا....م ........ ..

ساعت15:26---8 آذر 1391
دلم خوش بود که .... محترم تغییر موضع داده است و میخواهد با مردم روستا صاف و صادق باشد.منظورم این است که در مسیجی که در تاریخ 3آذر مبنی بر فروش یک تکه زمین از طرف آقای دهنگی برای همشهریان محترم ارسال شده بود هیچ ربطی به زمین های روستا و شورا نداشت بلکه مربوط به زمین شخصی یکی از افراد همین روستا بود و امید به اینکه ..... در جهت شفاف سازی میخواد دچار تغییر شود در درون ما خاموش شد،پس احتمالأ اگر زمینی در روستاو مربوط به بیت المال اگر بخواهد به فروش برسد بازهم مخفیانه وبا قیمتی کمتر از حد واقعی وبه خویشاوندان و آشنایان خودشان فروخته میشود.چه بگم که شعله ای از امید را در قلب ما باز کردی و باز هم آنرا با دستان خود خاموش کردی.پاسخ: سلام... همشهري محترم ما قسمتي از نظر شما را حذف،و به جاي آن......قرار داديم.

دلم تنگ شده
ساعت13:42---6 آذر 1391
دلم واسه دهنگ تنگ شده، دهنگی که همه با هم یک دل بودن، زمین فوتبالش شلوغ بود وماشالله اکبری بوق میزد سید یعقوب محمدنیا گل و ملت پیر وجوون در کنار هم تشویق میکردن، دلم واسه شله(نظری) سر شیخ و یکرنگی و صداقتش تنگ شده، دلم واسه عروسیهایی که همه توش شرکت میکردن و سراسر شادی بود تنگ شده، دلم واسه روزهای خیرات تو مسجد که هر کس هر چی واسه شامش داشت همراه کیک و بیسکویت و با قلبی بدون ریا می آورد تنگ شده، دلم واسه خیابونایی که پر از مهر و وفا بود تنگ شده، دلم واسه دوستیهای بدن غش و تکبر تگ شده، دلم واسه صداقت و صاف بون تنگ شده، دلم واسه دهنگ، آره دهنگ خوبم تنگ شده..........

خسته
ساعت13:07---6 آذر 1391
از شورا و دهیار درخواست دارم تا در مورد سهمیه نفت روستا تدبیری بیندیشند، مثلأ اگر ممکن است سهمیه روستا را به دهنگ بیارن و به هر نفر 2 یا 3 بطری 20 لیتری نفت بدهند و به جای بطری 2000 مبلغ 2500 بگیرند تا برای همشهریان مشکلی پیش نیاد و یا هر ایده ای که خودشان دارند. چون در پمپ بنزین خیلی مشکل نفت گیر میاد و شایدم اصلأ نفت گیر نیاد و از شما جناب حلف میخوام این رو پیگیری کنید.
پاسخ: سلام... همشهری محترم،مسولین(دهیار محترم و...) در حال پیگیری هستند.انشاالله مشکل کمبود و نبود نفت همشهریان زودتر حل شود.


ساعت9:39---5 آذر 1391
مسعود خان، بودجه روستا یک راز بسیار بزرگ و وحشتناک است که هیچ کس بجز 4 و یا شایدم 5 نفر افراد خاص اجازه ورود و دسترسی به آن را ندارند!

بودجه 91 که هیچ، بودجه سال 90، 89، 88، 87 ... هم لای چندین پتو و چندین متر نایلن پیچیده و زیر دها متر خاک دفن و بالاش هم یک درب بزرگ و

سنگین گذاشتن و با قفلی رمز دار قفلش کردن که اونم رمز و کلیدش فقط دست یک شخص به نام ...... و با اجازه رئیس بزرگ است. کلأ هم فقط وفقط این اسناد در دستان و تحت نظارت کامل 2 نفر از اعضاء شورا به طور کامل و نفر سومشون هم هر جا که لازم باشه و شخص ... هست و به طور اسمی مسئول مالیشون اونم چون خیلی دوسش دارن فقط ورقه های این اسناد مهم رو از دور اونم فقط قسمتیش رو از دور نشونش میدن. پس حالا جناب مسعود خان بدون که آرزوی محال و غیر ممکنی کردی (البته چون از روز اول خودمون چیزی نگفتیم و اجازه دادیم هر جور و هر چه قدر و هر جا که بخوان خرج کنن و هیچ گونه سوال و جوابی پس ندن و تام الاختیار باشن و خودمون هم مثل مجسمه زندگی کردن رو پذیرفتیم این اتفاق افتاده و الآن دیگه دیر شده و کاریش نمیشه کرد! پس از ماست که بر ماست) و جناب حلف الفضل هم خودت رو خسته نکن و این همه دست و پا نزن که از محالاته از بودجه روستای دهنگ و کاراشون بتونی سر در بیاری. نه تو بلکه گنده تر از تو هم نمیتونن و نتونستن.

واقعأ که رئیس بزرگ و دست چپ(آقای .....) و دست راستش(جناب .....) محشرن.
پاسخ: سلام... همشهري محترم ما قسمتي از نظر شما را حذف و به جاي آن.....قرار داديم. اين نظر متعلق به ماني جون است


مسعودخان
ساعت13:19---4 آذر 1391
میخواهم در مورد بودجه روستا در دهیاری در سال 90 و 91 و جاهها و مکانها و اندازه خرج کردن و حساب کنونی روستا رو پیگیری کنید.

امکان داره اگه کسی بخواهد در جریان بودجه و حساب و کتاب روستا قرار گیرد؟
پاسخ: سلام... همشهری محترم ما در پی یافتن پاسخ سوال شما خواهیم بود اما بهتر است که خود دهیار محترم گزارشی را از فعالیت ها خویش به اطلاع عموم می رساند. در جذیان بودجه قرار گرفتن امری آشکار است اما حساب و کتاب روستا نزد دهیار و شورای محترم است.


ساعت11:13---4 آذر 1391

مسیجی که در تاریخ 3 آذر از طرف آقای دهنگی مبنی بر فروش زمین ارسال شد بسیار جالب بود، ولی ای کاش این اتفاق زودتر از اینها مثلأ برای زمین کنار درمانگاه که به صورت مخفیانه به ......... که از اقوامهای یکی از اعضای شورا و با قیمتی خیلی ارزانتر از قیمت واقعی دادند و این خود یک نوع ........ به حساب می آید اتفاق می افتاد. ولی حالا هم برای شفاف بودن دیر نیست و کار بسیار خوب و جالبی است، در صورتی که با نیت پاک نه جمع آوری آرا قبل از انتخابات باشد. با این همه جای تعجب، مرحبا

پاسخ:سلام...
همشهری محترم ما قسمتی از نظر شما را حذف،و به جای آن.....قرار دادیم.
این نظر متعلق به غافلگیر است



دلیل
ساعت21:17---30 آبان 1391
ای کسی که این وبلاگ به را انداختی از خدا بترس


چه چیزی جز نمامی در این سایت وجود دارد


جز با ابروی مردم بازی کردن کار دیگری داری


میدونی مجازات نمام چیست اگه نمیدانی برو بپرس
پاسخ:
سلام...
همشهري محترم،خدا خود به نيت ما واقف است.ما با آبروي كسي بازي نمي كنيم.
بذار عموم مردم خود قضاوت كنند.
كاش همه از خدا مي ترسيديم.ترس از خدا نشانه ي تقواست.

پاسخ: همشهري محترم،شما ما رو نمام خطاب كرديد. از نظر شما فرد نمام كيست؟خصلت هاي فرد نمام را برشمريد. آيا به نظر شما،اطلاع دادن به مردم درباره ي امورات روستا نمامي تلقي مي شود؟


عارف
ساعت12:28---25 آبان 1391
متاسفانه قیمت اصلاح سر در پیرایشگاه دهاز تمام روستا ها بیشتر است وهر روز نیز به این قیمت افزوده میشود در یکی از روستاها وقتی مسئول پیرایشگاه تصمیم به بالا بردن قیمت گرفته بود مسئولان ده این قضیه را حل نمودند اما امان ازدست مسئولان ده تا کی می خواهید این طور ساکت بنشینید

همشهري
ساعت13:28---22 آبان 1391
گاز وتوزیع آن توسط حاملین در تمامی روستاهای همجواربه ازای هرکپسول نرخ4000تومان در نظرگرفته شده است.که این نرخ ظاهراًتوسط شرکت پخش گاز شهرستان برای حاملین در روستاهای تابعه تعیین شده است.با وجود این نرخ گازدرروستای ما4200است.طبق اظهارات یکی از همشهریان این موضوع باشورای محترم نیز در جریان گذاشته شده است که ایشان در جواب این همشهری عزیزعنوان فرمودند:که 200تومان پول ناچیزیست.نکته قابل تأمل این است :اگرمتوسط گازمصرفی هرخانوارهفته ای یک کپسول در نظربگیریم با داشتن500خانواردر روستا هفته ای 100000تومان وبه عبارتی ماهانه400000تومان از کل خانوار روستا پولی اضافه پرداخت می شود.حال سوال این است که چرا در دفاع ازحق خودساکت می نشینیم ویا مسولین محترم در رابطه با احقاق حق همشهریانشان (هرچندکوچک)این چنین سطحی با موضوع برخورد می کنند.پس همشهریان جهت دفاع ازحقوق قانونی خود یا اموراتشان با چه کسانی رایزنی کنن؟

جهت اطلاع
ساعت11:05---19 آبان 1391
میخواستم بدونم اگه کسی امکانات عمومی رو خراب کنه نباید درستش بکنه؟ منظورم سوراخ ایجاد شده در دیوار قبرستان است

رشید
ساعت7:41---17 آبان 1391
مردم فهیم دهنگ،شماها را قبول ندارن.به خاطر پست و مقام مردمو به بازی نگیرید.همه می دونن که دارید به خاطر انتخابات این کارا رو میکنید.مردم آگاهند که چگونه امثال مثل ..........و.............و.........و...........و......... ..... دوباره کاسه ی چه کنم چه کنم به دست میگیرن!



پاسخ: سلام... همشهری محترم، ما مردم را به بازی نگرفته ایم.انشاله به حول قوه ی الهی این وبلاگ همیشگی خواهد بود مگر اینکه اتفاقی غیر منتظره رخ دهد.ما هم با شما هم عقیده ایم که مردم ما همیشه آگاه بوده و هستند. ما قسمتی از نظر شما را حذف نموده و به جای آن.......قرار دادیم


احمد
ساعت15:25---16 آبان 1391
سلام،
خب دیگه کاملا مشخص شده که ترس از برملا شدن حقیقت باعث شکایت شده،قبلا هم گفتم که بنده خودم از خیلی مسائل که حلف الفضول بیان کرده اطلاع نداشتم ،ولی این راهش نیست دهیار محترم بخدا این راهش نیست،حق الناس خیلی سخته مطمئن باشید به راحتی از گلوی کسی پایین نمیره


ممد
ساعت19:23---15 آبان 1391
اگه واقعا دهیار می خواداین کار رو بکنه باید به حال خودمون که چنین دهیاری رو داریم گریه بکنیم یعنی آدم اینقدر بی جنبه که دیگه ازواقعیت گریزان وازانتقاد هم گریزانتر.متاسفانه ادم ارزش بعضی چیزها راوقتی می دونه کهاز دستش میده به یاد دهیار پیشین

مخالف
ساعت8:26---15 آبان 1391
فضولان ده

صرفا جهت اطلاع
ساعت23:53---14 آبان 1391
دهيار ميخواهد از شما شكايت كند
پاسخ: سلام.... همشهري محترم،ما نيز از اين امر،اطلاع داريم.البته علاوه بر دهيار،افرادي نيز در اين امر دخيلند كه در صورت نياز،آن را علني خواهيم كرد.


تفرقه
ساعت23:40---11 آبان 1391
كار همه تون فقط تفرقه و اختلاف افكنيه.

از وقتي اينو راه انداختين كسي به كسي نميتونه اعتماد كنه آيا شماها فقط ميخواين اينجوري به ده كمك كنين؟
پاسخ: سلام... همشهری محترم،خدا خود بر اعمال و نیت ما حاضر و گواه است.


میرزا نوروز
ساعت22:55---8 آبان 1391
سرپرست فرمانداری بستک خبر داد: اختصاص 2 میلیارد و 520 میلیون ریال اعتبار به دهیاریهای بستک

يكشنبه, 16 مهر 1391 13:53

سرپرست فرمانداری بستک از تخصیص اعتبار 2 میلیارد و 520 میلیون ریال جهت اجرای پروژه های عمرانی و فعالیت بودجه دهیاریهای شهرستان خبر داد.



به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بستک، فلکناز دهقانی اظهارداشت: توزیع اعتبارات پروژه های عمرانی از محل بند الف ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده به مبلغ 1 میلیارد و 740 میلیون ریال به دهیاریهای شهرستان به منظور اجرای پروژه های عمرانی اختصاص یافت.



وی افزود: این اعتبار جهت بهسازی معابر روستایی، روشنایی معابر، پارک و بوستان، پسماند روستایی و... در نظر گرفته شده است.



نماینده عالی دولت در شهرستان بستک همچنین از توزیع اعتبار 780 میلیون ریال جهت کمک به فعالیت بودجه دهیاریها از محل اعتبارات تبصره 3 ماده 41 قانون مالیات بر ارزش افزوده به دهیاریهای شهرستان خبر داد.



وی خاطرنشان کرد: تخصیص اعتبار به دهیاری‌ها که منتخب شوراهای اسلامی روستاها هستند می‌تواند نقش مهمی در بهبود شرایط عمرانی روستا و انگیزه ساکنان محل در تداوم سکونت در روستا داشته باشد .



دهقانی از دهياران بعنوان نمايندگان دولت در روستاها ياد کرد و گفت: دهياران می بايست بعنوان مجريان سياست های دولت با سعی و تلاش مضاعف درراستای آبادانی و عمرانی روستاها کوشا باشند.



سرپرست فرمانداری بستک گفت: دهياران بایستی با دقت عمل بيشتر کار نظارت بر ساخت و ساز درروستاهای را تحت نظر داشته باشند و ضمن نظارت دقيق حافظ اراضی ملی وکشاورزی بوده و اجازه ساخت و سازهای غير مجاز در اين اراضی را به سودجويان ندهند.



گفتنی است شهرستان بستک دارای 47 دهیاری مصوب و فعال می باشد که در زمینه عمران روستایی به فعالیت می پردازند.






پاسخ: سلام... دوست عزيز از نظر شما ممنونيم


رستم
ساعت16:50---8 آبان 1391
سلام داش صفا یجوری حرف می زنی که انگار همه چیز مال شماست ببین سر جات بشین و حرفی نزن باشه کم خوردین از این روستا از این مردم از این زمینها بستونه دیگه حتی یک ریالم نمی تونید بالا بکشید حالا ببین خودت با اون حزبتون ساکت باشین.

احمد
ساعت21:28---6 آبان 1391
سلام

وقتی یک فردی که قدرت رو در دست داره و متأسفانه از قدرتش به هر اندازه ای سواستفاده کرده و احیانا حقی از مردم گرفته خیلی میترسه،از اینکه کسی بخواد جاه طلبیهاشو رو کنه میترسه و به هر دری میزنه که جلوی اینکارو بگیره...

حال امثالی مانند صفا یا غیره حلف الفضول رو تهدید میکنن چون خیلی ترسیدن.

میخوام به این افراد بگم که شماها باید از خدا میترسیدین اگه تا حالا هم غافل بودین تا دیر نشده فرصت توبه رو از دست ندین

دنیا به کسی روی خوش نشون نداده،درس عبرت بگیرین ...

اینها رو اول به خودم میگم بعد به همه کسانی که این نظر رو میخونن،فقط کافیه یک ساعت بشینیم به خدا و دنیا و آخرت فکر کنیم فقط یک ساعت!!!
پاسخ: سلام... همشهری محترم،اگر انسان ها مدام ذکر خدا را در دل داشته باشند هیچ گاه غفلت نمی ورزند و به بیراهه نمی روند.


صفا
ساعت14:32---6 آبان 1391
همتونو به بند میکشیم.منتظر جواب ما باشید.کاری میکنیم که مثل سگ پشیمون بشید
پاسخ: سلام... همشهري محترم،به جاي دشمني و كينه ورزي بهتر است به هم كمك كنيم.كمك كنيم تا به هم نزديك شويم.


بدلان
ساعت14:19---6 آبان 1391
مگه میشه آن جلسات و آن روزها را فراموش کرد. روزگاری که مردم به افرادی غیر از شوراهای قدیم و کدخذاها اعتماد کردند و رای دادند، و پاسخ این اعتماد این شد که اغلب این افراد به جای پیگیری حقوق مردم جذب افرادی از قبیل.... شدند. (هر کدام به طریقی. یکی با تطمیه و یکی را با تهدید و دیگری را با تخریب) ولی شما آقایان ......، ....... و .... بدانید شما در آن مقطع زمانی دنیا را به آخرتتان فروختید. (حق الناس)

بزرگواران عزیز به عمل کار برآید و نه شعار تنها. مگر شما نمی دانستید قبل از شما چه اتفاقی افتاده و چه زمینهای با ارزشی (مسکونی و کشاورزی) را به نفع خود و دوستانشان غصب کرده اند؟ پس وجدان و انسانیت کجاست؟ ((((((((لطفا به مردم علت اینکه از بازپس گیری زمینهایی که به مردم قول داده بودید دست کشیدید، را بگویید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟)))))))) )))

حال به جمع این افراد فرد دیگری به نام .......... نیز اضافه شده و قصد دارند زمینهایی که مجدد در حال واگذاری از بنیاد مسکن به روستا (جهت تخصیص به جوانان واجد شرایط) می باشد را به غیر بومیان (غیر ساکنین) روستا دهند. یعنی اینکه تنها به خاطر بدست آوردن آرا بیشتر قصد واگذاری اراضی ملکی روستا به افرادی از روستاهای چاه سرمه، گشان و گاوبری هستند (بدون داشتن شرایط لازم سکونت). آیا به این فکر کرده اند که با این اقدامشان بافت فرهنگی روستا به هم خورده و حتی امنیت روستا نیز از بین خواهد رفت و در نهایت موجب خالی از سکنه شدن روستاهای ذکر شده خواهد شد.

خدایا چنان کن سرانجام کار، تو خوشنود باشی و ما رستگار.
پاسخ: سلام... همشهری محترم،ما قسمتی از نظر شما را حذف و به جای آن....قرار دادیم


وفا
ساعت14:13---4 آبان 1391
با عرض پوزش از همشهریان حلف :سام دروغین ،تو همان ........ سخن چین و گزارشگری .گر درپی مقایسه با حلف الفضول نیست بلکه درپی شناساندن وآگاهیدن آرمانها وصفتهای بی نظیر آنان است .اماحضرت علی وحتی خود پیامبر هم در برهه هایی از زمان ،به اذن .به منظور شناخت منافقان وسخن چینان و جدال باکافران پیامهاو عملیات مخفیانه پنهانی داشته اند.که مورد تایید هم واقع شده است .خوابیدن در بستر پیامبر وپنهان شدن وپناه بردن به غار،ومحجوب ومستور ماندن بوسیله تنیدن تارهای عنکبوت ولانه پرندگان .حال تفهیم موضوع باخودت .به امید رضایت وخوشنودی او.
پاسخ: سلام... همشهری محترم ما قسمتی از نظر شما را حذف کردیم و به جای آن....قرار دادیم


پاؤلو کوئیلو
ساعت1:25---4 آبان 1391
از پائلو کوئيلو
در فولكلور آلمان ، قصه اي هست كه اين چنين بيان مي شود :
مردي صبح از خواب بيدار شد و ديد تبرش ناپديد شده . شك كرد كه همسايه اش آن را دزديده باشد ، براي همين ، تمام روز اور ا زير نظر گرفت.
متوجه شد كه همسايه اش در دزدي مهارت دارد ، مثل يك دزد راه مي رود ، مثل دزدي كه مي خواهد چيزي را پنهان كند ، پچ پچ مي كند ،آن قدر از شكش مطمئن شد كه تصميم گرفت به خانه برگردد ، لباسش را عوض كند ، نزد قاضي برود و شكايت كند.
اما همين كه وارد خانه شد ، تبرش را پيدا كرد . زنش آن را جابه جا كرده بود. مرد از خانه بيرون رفت و دوباره همسايه اش را زير نظر گرفت و دريافت كه او مثل يك آدم شريف راه مي رود ، حرف مي زند ، و رفتار مي كند .
پائلو کوئيلو
هميشه اين نکته را به ياد داشته باشيد که
ما انسانها در هر موقعيتي معمولا آن چيزي را مي بينيم که دوست داريم ببينيم......


سام
ساعت22:38---2 آبان 1391
در دوران صدر اسلام هم حلف الفضول به صورت مخفي و محرمانه فعاليت مي كردند؟يا مثل مرد جلو ناعدالتي و نابرابري قرار مي گرفتند؟قضاوت با مردم است.با مطالعه تاريخ اسلام،مي توان حلف الفضول واقعي را از جعلي و قلابي تشخيص داد.


پاسخ: سلام... همشهري محترم،ما ادعاي حلف الفضول واقعي يا جعلي را نداريم.ما مخفي كاري را انجام نمي دهيم.اين اعمال ما نشان دهنده ي آشكارا اقدام كردن ماست.شايد در آينده ي نزديك اعضا نيز شناسايي شوند زيرا برخي افراد در اين زمينه در حال كوشش ها و اقداماتي هستند


ول معطليد
ساعت8:30---1 آبان 1391
نميخوام بهتون بي احترامي كنم ولي واقعا ول معطليد براي اين حرفم دليل دارم.شما ببينيد روزانه 100 نفر بازديدكننده داريد اما تنها 3 الي 4 نفر ميان و نظر ميدن بقيه فقط ميشينن و رصد ميكنن.اين يعني اينكه مردم ما همه جيزو قبول دارن،و نمي خوان باهاتون همكاري كنن.يعني بهتره اينا رو جمع كنيد و وقتتونو براي اينا تلف نكنيد.محض دلسوزي بيان كردم
پاسخ: سلام... همشهری محترم،همه آزاد آفریده شده ایم.این حق طبیعی هر فردی ست که در مورد وبلاگ نظر دهد یا ندهد!برای ما جای بسی خوشحالی دارد که مردم روزانه از وبلاگ خودشان دیدن می نمایند.ما از اینکه وقتمان را برای مردم صرف می کنیم لذت می بریم.


بدلان
ساعت23:17---30 مهر 1391
حلف الفضول عزیز، بایستی این نکته را همیشه در نظر بگیرید که از هر شخصی در جایگاه حقوقیش پاسخگویی طلب می شود و نه چیز دیگر. از آنجایی که افراد خاصی در این جایگاه ها هستند بنابراین تصور شما بر بی احترامی درست نمی باشد. چرا که بایستی تنها افراد مسئول خاطی خطاب قرار گیرند تا از سوء تفاهم نسبت به بقیه جلوگیری کرد.

بنده تا چندی پیش تنها خواننده وب سایت شما بودم ولی با توجه به سمت و سوی نوشته های همشهریان و احساس روحیه حقیقت جویی در آنها بر خود واجب دانستم من نیز دین خود را در جامعه مجازی متعلق به روستا به جا بیاورم.

ولی باز هم عقیده دارم همه اینها تنها زمانی ارزش دارد که مردم خواسته های خود را بدون ترس و رودررو بیان کنند. بنابراین پیشنهادی را مطرح می کنم:



###############جلسه پرسش و پاسخ در روز جمعه بعد از نماز جمعه برگزار گردد. (لطفا از همشهریان نظرسنجی کنید)###############
پاسخ: سلام... همشهری محترم،ما پیشنهاد شما را در نظرسنجی مطرح نمودیم.


صفا
ساعت23:28---29 مهر 1391
خطاب به بدلان ها و بهلول وار ها میگم که ظاهرا شماها فقط بلدید علیه شورا و دهیار و غیره حرف بزنید.اصلا کار شماها همینه.علفتون کمه نونتون کمه چتونه؟

شورا که مثل شماها بیکار نیست که بیاد هی به شماها جواب پس بده.

اصلا این وبلاگم مال خودتونه.کاسه و کوزه هاتونو جمع کنید وگرنه ما جمعتون میکنیم.مثل.......هستید
پاسخ: سلام... همشهری محترم،ما بخشی از نظرات شما را حذف کردیم و به جای آن......قرار دادیم


بدلان
ساعت15:50---28 مهر 1391
نوشته بودین مايليد همه ي بازديدكنندگان و همشهريان محترم،در فضايي احترام انگیز ،صميمي و به دور از هر گونه تخريب و تمسخر همديگر،در جهت ترقي و بالا بردن روستامون بكوشند. ولی این امر را هم بایستی در نظر گرفت که هر فرد در قبال مسئولیت و اختیاراتی که به ایشان واگذار می شود، بایستی پاسخگو نیز باشد.(مسئول بایستی پاسخگوی اعمال خود در حیطه مسئولیتش باشد).

بنابراین طرح سوال از مسئولی، چه شورا، دهیار، مدیر، دبیر و یا آبدار بدون اشکال می باشد.

بنابراین در این متن تعدادی از مسئولان سوالاتی می کنم:

شورا:

جناب شورا علت عدم همکاری شما با مسئولان شهرستانی چیست؟ مگر نه اینکه شما باید در جایگاه شورایی تمام سعی خود را در قبال پیشرفت روستا انجام دهید؟

دهیار:

آقای بهروزی چرا در هزینه کردن اموال بیت المال نیاز سنجی نمی کنید و تنها بر اساس سلیقه شخصی رفتار می کنید و حد اقل از خود مردم نظر سنجی نمی کنید.

مدیر محترم مجتمع:

چرا اغلب دبیران ناراضی هستند؟ مگر نه اینکه یکی از شاخص های موفقیت رضایت پرسنل است؟ (همچنین دانش آموزان)

دبیر:

چرا پشتوانه علمی دانش آموزان پایین است؟ مگر نه اینکه درآمدشما از بیت المال به خاطر آمزش به دانش آموزانتان است؟

آبدار:

آقای آبدار، چرا در تخصیص آب شرب مساوات را رعایت نمی کنی و عده ای از بی آبی در رنج ولی عده دیگر به خصوص محله شورا ساعت آب مازاد دارند. مگر نه اینکه شما امانت دار مردم هستید؟
پاسخ: سلام... همشهری محترم ما هم با شما هم عقیده ایم که هرفردی با داشتن نقش و سمت خاصی بایست پاسخگوی عملکرد خود نیز باشد اما نحوه ی ابراز انتقاد از خود انتقاد مهم تر است.در بیان انتقاد بایست شان و منزلت افراد حفظ شود زیرا در چنین فضایی تعامل و همکاری بارزتر خواهد بود.


حلف الفضول
ساعت23:54---25 مهر 1391
همشهريان محترم سلام...
ما مايليم همه ي بازديدكنندگان و همشهريان محترم،در فضايي احترام انگیز ،صميمي و به دور از هر گونه تخريب و تمسخر همديگر،در جهت ترقي و بالا بردن روستامون بكوشيم.نيت و هدف ما نيز همين است.اميدوراريم با هم رايي و همكاري يكديكر درصدد تحقق اين امر برآييم.شايسته و جايز نيست كه به همديگه ناسزا گفته و يكديكر را مورد تمسخر قرار دهيم.زيرا با اين كارهاي منفي،كينه ها بيشتر شده و افراد از هم بيشتر فاصله مي گيرند.هميشه بايد اصل انسانيت و نوع دوستي رعايت و اعمال شود.لازم بود اين نكات باري ديگر ياد آوري شود.


احمد
ساعت22:05---24 مهر 1391
سلام

پست بانک داره برای زمین ثبت نام میکنه،اما کسی از شرایط واگذاری خبری نداره...آقایون مسئول چرا شفاف سازی نمیکنین؟


پاسخ: سلام... همشهری محترم،ما بزودی در این خصوص مطالبی را در وبلاگ قرار خواهیم داد.


ساعت13:54---21 مهر 1391
نظر من را حتما پخش كنيد+خطاب به جنابان حلف الفضول+مردم رو هالو فرض نكنيد+فكر مي كنيد كه مردم اينقدر شعور ندارند و نمي فهمند كه شما چه كساني هستيد+توي نظرسنجي نوشته ايد كه بايد شناسايي شويد يا نشويد+خودتان خوب مي دانيد،اگر هم نمي دانيد،حالا بدانيد كه ملت مي دانند كه شما كي هستيد و چند نفر هستيد./
پاسخ: سلام... همشهری محترم،مهم نیست که ما شناسایی شدیم یا نشدیم.مهم این است که همگی برای پیشرفت روستا تلاش کنیم.ملت همیشه طرفدار ترقی هستند و خود ملت قضاوت خواهند کرد که حق در کجا اعمال می شود!ما به عنوان حامیان مردم،صرفا به آنان در مسائل مختلف آگاهی می دهیم و خود مردم،تصمیم صحیح و اصلح را خواهند گرفت.


مجید
ساعت1:15---21 مهر 1391
لطفا درباره ی واگذاری زمین شفاف سازی کنید.
پاسخ: سلام همشهری محترم انشاالله


منحرف نکنید
ساعت15:25---20 مهر 1391
ذهن مردم را با سیاست به سمت انحراف نکشان.
در جواب((كسايي دارن اين وبلاگ اداره ميكنن كه فكرشم نميكنيد
درسته خانم حلف الفضول؟))
تحت هیچ شرایطی اداره کننده خانم نیست . با درج خانم حلف الفضول با ذهن ها بازی نکنید.با کمی تفکر ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 15 شهريور 1398برچسب:,ساعتتوسط حلف الفضول | |